Friday, June 19, 2009

hoki MSSM 3-8jun 09





hoyeh.....
aku kembali semula setelah sebulan lebey mdiamkan diri..bukan bermaksud aku nk ilangkan diri okey!tapi..aku terpaksa..cet..cet..cet..alasan aja tuh..hahaha..sory la..ak sgt bz..hah,sapa cakap jadi ckgu senang..cepat ngaku...sapa cakap..susah ooo..cuti sekolah aritu pun aku x cuti tau..sob..sob..sedey sgt..ak nak cuti..tp x boleh..sbb ape?sbb...sbb..aku kene jadi pengurus hoki bwh 12 pompuan pasukan hoki perak untuk kejohanan mssm aritu..mmg sedey..siap ari jumaat time start cuti sekolah tu..time ak kene jaga n pantau budak2 ni berlatih hoki..aku siap nangis2 lagi..tp nangis2 dalam hati ajola..kang nangis depan budak2 tu..malu la beb..ho3..tp,walaupun aku masih lagi berterusan pikir n sedey x dapat cuti,aku jg budak2 tu baik2 ek..jgn pikir aku xjaga lak budak2 tu...ramai tu...18 org aku nk kene jg siang dan malam..nasib baik bagus je depa..dengaq ja ckp aku..hi3..tp last2 nya aku agak enjoy gak r sket..wloupun aku sedey2 terpaksa mngorbankan cuti sekolah aku haaa...n jugak da sumthing yang berlaku time jaga budak2 tu..ho3..nak suh aku cite x?huuu....tgk la nnt..kalo aku da mood nak cte..heee..neway,ni ant 'ank2' yang aku kene jaga...sory la x banyak...huhu



p/s: selamat kembali ke sekolah walaupun da lambat seminggu nk ucap..
buat student2 aku,selamat menjawab exam hari isnin & selasa ni..


0 tindak balas yang diberi (",) on "hoki MSSM 3-8jun 09"