Friday, May 01, 2009

hari pekerja masih 'bekerja'...


salam semua...............
1 mei arini..so,mesti ramai yang bercuti..senang2 kat rumah kan..dengan keluarga, suami/ isteri, anak2 suma..mesti best kan3..almaklumlah, bukan senang dapat bercuti agak lama sket ni walaupun lebey sehari aje dari cuti ujung minggu biasa..hehe tapi still rasa best kan? aku pun sama lar...mcm tu jugak..punya semangat nak balik semalam..tapi bila dah nama pun cuti..mmg ramai lar yang pulang ke kampung..semalam, time aku kat medan gopeng..fuhhh...penuh stesen bus tu...dengan jam lagi kat ctu...bus nak masuk pun x boleh..bus aku nak balik kangaq pun yang dijadualkan jam 2100 lewat sampai ke ctu..mau kecut gak perut ak time tu..yela..ingat da kene tinggai..haha..tp aku g sn awai hokey..jam 2000 dah g..balik kampung punya pasai..ngeh3..tunggu punya tunggu sampai gak la bus nya.. jam 2150 baru bergerak...xpelah lewat sket pun..yang penting aku selamat sampai ke destinasi..ni mmg kat umah lar....suka suka suka...heeee...

tp yang xbape nak suka nya...cuti2 gini pun aku nak 'keje' ni...adei2..xla keje secara formal.. pegi sekolah pagi2, punch card, masuk kelas mengajor, pastu tggu sekolah tamat..haha..bukan gtu hokey..tp keje secara x formal sekarang ni....aku tgh fening2 kepala ni...mau wat ketas soklan unt midyear exam tgh bulan ni...sgt pening...tgh2 perah kepala otak aku ni haaa..nak wat soklan ape ni...so,dah berat kepala otak ni..hapdet la blog jap..kang kalo x, mau bersawang2 lagi..hee..

ada sapa2 nak tolong aku x?tolong..tolong..tolong aku wat paper applied science ni...aku dah pening....................

0 tindak balas yang diberi (",) on "hari pekerja masih 'bekerja'..."