Wednesday, April 22, 2009

i'm back!!


salam...............................
wawawawawawawwa...lama bebenor ak x hapdet blog ya??mmg da penuh sawang2 ni..nampak x?ape...xnampak??haa...ak pun xnampak..heee...tp pape pun ak minta maap ye..terutamanya wat adeq yang aku cayang2... MR. PA..hi3..sowy ya..kak ayang dah menghilang lama...

aku sangat bz...bz ngn sek..ngan ari sukan sek..ngan ujian yang baru lepas mggu sudah..3mggu lg suda mau exam pertengahan tahun!!mmg sgt terkejut..tp pe nak wat..trima la hakikat ya anak2..tp..aku mau menyatakan kesedihan hatiku...sedey tgk result students ak..nape??sgt teruk laa....yang ak frust sgt2 tu bukan nape..sbb ak tau depa leh wat sebenaqnya...tp sbb yang dpt teruk2 sgt tu...sbb cuai...dan yang paling utamanya.... M.A.L.A.S!! xstudy betol3...dah tu..tgk result msg2 mula la xpecaya lar...frust la..itu ini la...adei...geram btol..tp xpela..mcm org ckp, nk nyesal sebelum wat kn?patotnya study btol2 b4 test..ni da lepas test,nk wtpe lg kn??so...anak2....untuk exam mid year yang hanya tinggai 3 mggu je lg ni...make sure study awal2 hokey!!


**aku akan cuba hapdet seberapa kerap yang boly pasni okey (^_^)

3 tindak balas yang diberi (",) on "i'm back!!"

GadisKasutConverse on April 23, 2009 at 7:04 AM said...

assalamualaikum miss aynag.lama tul hlg eh?btw,welcome back..

p/s:cubit je bdk2 yg malas2 tu.ngee~

Pujangga Asmara on April 23, 2009 at 10:30 PM said...

Nasib Baik Dah Update Balik.. Kalo Tak Nak Marah Nih.. Hahaha..

Standardlah Kak Bebudak Sekolah.. Memang Pemalas.. Kenapa Saya Cakap Macam Gitu?? Sebab Saya Dulu Pun Camtu.. Kakakaka...

MisS AyaNG on April 23, 2009 at 10:41 PM said...

reen~~ salam..haa..tula kan..lama tul MA mghilang..tp jgn risau..dah balik ni kan ;p

hah..kalo leh,mmg nak cubit2 aje dak2 tu..hi3


PA~~jgn la mrh tau..ho3..xsgka PA pun gtu ya dulu :p