Saturday, April 25, 2009

ENTRY yang ntah pape?


haaaaaaaaaaaaaa........
aku sangat buhsan hokey...xtau ah nape..sebenarnya,aku xbape nk sihat sgt ni. Ngan batuk2 dan sesema nya..pastu bsn aku pun dah jd suam2 kuku gtu..tanda2 mau demam la ni...nk tdo x ngantok lak..walou badan xbape nk sehat,tp aku masih kuat lg ni...x mau lar manja2 kan diri sgt..bukannya demam lg..ni demam sket dah xlarat nk wat itu ini..mayb sbb mak bapak aku dah latih kecik2 dulu kot..demam xteruk still g sekolah gak..ape ntah lg baru nk rasa demam..so,smpai ke tua la aku gini ERM, TUA KER?? wut eva lah..huhu..

tapi..haper pun..selagi xdemam..aku akan tetap wat kelas math untuk student aku besok..suda janji sama mereka dr ari kamis lagi haa...selagi aku kuat, x fenat.. xda lemah2 smpai nak pengsan ke hape..aku akan wat kelas besok..siap lar kalo dak2 tu x datang..aku yang x bape nak sehat ni pun datang...depa yang sehat2 lak xnak datang?huhuhu......





gambar ini tiada kene mengena dengan entry yang diposkan hari ini...
SEKIAN, TERIMA KASIH...

0 tindak balas yang diberi (",) on "ENTRY yang ntah pape?"