Friday, December 05, 2008

yahoo mengong?



:girl_2::girl_2::girl_2:

sape yang mengong?aku ke yahoo????
actually,aku sangat2 geram sekarang..
kalo leh nak je aku hentak2 laptop nih..
haish..tp xleh wat gitu dong..mahai tau dak..
ingat aku cap duit ka beli..
lagipun pe salah dia kat aku?xda menda pun..uhu..
tapi pape pun,aku tetap nak menyatakan rasa keGERAMan ak lani..
bukan pasal laptop aku..
tapi pasal YAHOO MAIL ni...
eeee..napelah aku x boley nak bukak emel aku nih...
nape..nape...
dari semalam lagi...
heran binti ajaib betoila...
yahoo website leh masuk..tapi nape aku nak masuk mel ak x boley??
dari berbelas suda jadi berpuluh emel kat dalam inbox aku tu..
tapi hampehnya ak xdapat nak bukak tengok....
ape hal la jadi begitu..
adakah aku sowang aje yang mengalami nasib sebegitu?
atau ada sesiapa yang turut senasib ngan aku??
aaaaarrrrgghhhhhhhhhhhhhh!!!
geramnya hatiku ini
!@#$%^&*()*&^%$#@!

:snow26::snow26::snow26:


0 tindak balas yang diberi (",) on "yahoo mengong?"