Tuesday, December 30, 2008

R.I.N.D.U.


salam..
salam maal hijrah 1430...masih xterlambat rasanya kan..
rindu...aku tak tau nape tetiba aku rindu pada salah seorang sahabatku..
tiba2 sahaja aku jadi rindu padanya..bukan bermaksud selama ini aku dah lupakannya..tapi aku sendiri tak tau nape arini aku benar2 ingatkannya..andai aku boleh sms kat dia,sudah pasti aku akan lakukannya tadi..tp ia adalah satu perkara yang tak mungkin dapat aku lakukan..huhu..disebabkan terlalu rindu rasanya padanya,lantas aku kembali mencari artikel2 mengenainya..mengenai kejadian yang telah menimpanya dan adik-beradiknya..mencari kembali gambaq2 yang aku boleh tatap buat menghilangkan rindu padanya yang tiba2 sahaja datang bertandang dalam hatiku..maha suci ALLAH..baru aku sedar,arini 2Muharam..sedar x sedar genap 3 tahun sudah berlalu..patotlah tiba2 sahaja aku teringat dan rindu padanya..walaupun aku bukanlah sahabat baiknya,tapi dia juga pernah bergelar sahabatku..penah ketawa dan sedih sama2..

Intan Syafinasz,ak doakan smoga kau tenang di sana..

~~Al-Fatihah buat Allahyarhamah Intan Syafinasz dan kekanda2nya..Intan Maszwin,Intan Maszmin dan Intan Syafarin Hanni...

3 tindak balas yang diberi (",) on "R.I.N.D.U."

GadisKasutConverse on December 30, 2008 at 8:01 AM said...

kenapa dgn sahabat Miss Ayang tu??

Pujangga Asmara on January 13, 2009 at 11:48 AM said...

dia dah meninggal ke?inna lillahi wa innalillah hiro'jiun...


al-fatihah ~~

P/S : dia meninggal sebab aper kak?

Anonymous said...

terima kasih sebab rindukan arwah. dan terima kasih juga sebab ingatkan dia dan kekanda2nya yang lain. banyak2kan al-fatihah bila teringatkan dia yek.
-abg teh : sepepu finaz dan all intans-

utk yg nak tau kenapa, bacalah keratan ni.

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2005&dt=0214&pub=Utusan_Malaysia&sec=Dalam_Negeri&pg=dn_02.htm