Friday, December 19, 2008

Pemandu dot dot dot


okey...kalo td da kita suka suki tgk kad cantek dr cik zahirah Smile ni aku nak cte sket pe yang jadi kat aku ngn mak ptg td..erm,sebenaqnya bkn nya jd kat aku la..kiranya jadi pada penunggang motosikal di pekan Kangaq tadi..huu..

ctenya gini..ptg td aku kuaq la ngn mak aku..mau pegi ke THE STORE (pusat membeli belah terbesaq di perlis ni haaa...ahaks) dengan tujuan nak mencari hadiah buat perkahwinan sahabat s'praktikum aku kat KMPP merangkap teman jugak time kat UPSI..insyaallah,majlisnya akan berlangsung pada ari sabtu ni (20/12/2008)..so on d way nak g tu..da la sorang hamba ALLAH ni..lelaki..dia drive kete la..so,tiba kat 1 lampu isyarat..encik kete ni benti la..bagusla tu kan..benti bila lampu isyarat merah..tap yang tak bagusnya encik kete ni..dia benti kat dalam petak penunggang motosikal di bagian depan tu..korang bayangkan,moto punyalah banyak dr belakang dtg ke depan nak masuk 'dok' kat bagian tu..tup2 tgk da penuh 'diisi' ngan encik kete ni...aisshh...xpatot kan??aku usha2 la kete tu..tup2 aku terpandang sowang pakcik yang juga penunggang motosikal pun dok usha2 gak encik kete tu..pastu dia pandang aku..dia geleng2 kepala..dalam hati aku time tu..sah pokcik tu pun berpikiran serupa mcm aku..xpatot encik kete tu wat gtu..ho3..xtaulah kan pada pdgn korang..korang rasa camne?bersalah atau tidak encik kete ni??tp pada pdngan aku lah..encik kete ni mmg sikit bersalah la..yela,tempat depan tu dikhaskan wat penunggang motosikal tp dia lak yang da kat ctu..cian kat penunggang2 ni..huu..harap2 lps ni xda la encik kete tu wat lagi mcm tu....

pesanan dari aku:
PATUHI UNDANG-UNDANG,PANDU CERMAT,JIWA SELAMAT,ORANG TAK MAKI





**oh ye..aku akan ke penang besok..untuk menghadiri majlis perkahwinan sahabatku wani dan pasangannya..insyaallah pulang dr sana,aku akan upload gambaqnya k? (^_^)
hmm..bilalah aku punya majlis plak kn??aisshh..berangan aje!!hahaha....

5 tindak balas yang diberi (",) on "Pemandu dot dot dot"

cleo on December 19, 2008 at 12:23 PM said...

huhu..sabo je la missAyang..mmg mcm2 jns driver ade skg ni..septtnye kene la hormat org lain ms memandu..huhu

GadisKasutConverse on December 23, 2008 at 7:38 AM said...

Salam awk.Kenapa eh chat box awk tak berfungsi?
btw,anda telah ditag!!ngee:D

cleo on December 23, 2008 at 3:40 PM said...

missAyang, sy pn nk bgtau satu perkara, iaitu..

u've been TAGGED!!!!
hahahaha

Pujangga Asmara on December 23, 2008 at 5:01 PM said...

cbox akak xleh nak taip msg ler..huhu..kak,mana gambonyer?kata nak upload...selamat pengantin baru jgk..skrg mmg musim kawin kan..

MisS AyaNG on December 24, 2008 at 12:18 PM said...

cleo~~btol2..sgt sakit ati bila kene gtu..huu..


reen~~sy pun xtau reen..byk ari x on9,tgk2 arini da gtu lak jdnya..tp xpe,sy da tukaq yang lama balik..hope ok kali ni..kalo x,gtau la ek ;)
owh..kene tagged?nnt sy jawab..hee..


cleo~~tagged jugak?nnt sy g tgk..utang jap la ek..hehehe


PA~~itulah..akak pn xtau nape.tp i've changed it..so,hope xda masalah lg kali ni.hehe..xsempat lg nk upload PA..sabar ek ;)